2009年10月15日 星期四

Ann's 伴娘 Part 1

今日上完9半就返大陸.....參加Ann小姐的婚禮....
路上一直sms BB....講左好多我ge feeling....
好好多了....無甘吾開心.....有咩都講出黎係最好的解決方法.....

好快.....由大埔﹣﹣>鄉下.....都係2小時....
12:15PM返到....同ann去飲茶.....再係附近行左陣....得距老公接....


成個下午去左按摩...洗頭...set頭.....
8:00PM左右陪ann去化妝上頭......
約10點幾完工.......


我幾滿意我個頭....而個妝就我自己化的....
由於1:00am Ann先出嫁
呢段時間我係度幫D姊妹化妝整頭.....
好掛住BB!!!

同班兄弟爭奪完一輪....終於成功接到新娘....
我好有經驗甘擔姐.....
你睇我笑得幾開心....四萬甘ge口.....
因為我真係好開心.....



班兄弟開頭都幾合作....之後就不停玩新郎....
真係又搞著我....我跑左幾轉....比兄弟追又要狂奔....
仲要最後差D要行返去....
去到男家我累死左.....不過我工作仲未完
要幫我好姊妹換衫.....
一直搞到4:00AM
然後我同一個姊妹去左酒店訓....
你睇我累到.......
早抖啦bb.....今日一直都keep住同你sms.





沒有留言:

張貼留言