2009年10月15日 星期四

充實星期三



今朝上完堂同tie 去左canteen個西餐部食....
第一次食.....價錢都吾係同canteen差好遠....
但就舒服好多....下次要同bb食.....
見到餐牌有德國豬手....我諗起之前bb話同我去食TST間德國野.....



食完lunch.....行返hall時有人SALE信用卡
係city bank....IT card....去it買野有折....
我見有幾間野bb都會去買衫....我又會去it買鞋....
所以冇問bb意見就申請左.....
我又要上英文堂.....
真係好趕....
不過我又識到新同學仔....好好傾....
距地話未識之前覺得我好cool....

上完英文堂去聽D廢talk.....
我無聊畫畫....
係講者台上的一盤花.....
bb讚我畫得靚....好開心





5:30PM行去上堂時.....我係走廊撞到ied IT男....
Ooooh!!!!!感覺好嘔心....因為距係甘望住我吾放......
好想即刻打比BB同你叫HELP!!!!



今晚hall得我一個...tie回家了.....
同bb傾下msn....prepare下聽日tutor
到差吾多訓時同BB傾電話share返今日D野.....
不過聽得出bb好累......
收左線諗住訓....熄左燈....
bb突然打黎....嚇死我....仲比我發現戔燈壞壞地....
好得人驚.....搞到我醒哂....
點知BB又話 甘大個人驚咩呀?快訓啦....
真係吾開心.....我明你好累....但驚就係驚GA啦

沒有留言:

張貼留言