2009年10月9日 星期五

10月7日--與tie走堂食晚飯



今日又到左星期三....又係830~830的日子....
一早起身.....Tie比我睇佢呢個戰利品....
佢BF買比佢.....
係幾靚ge^^......我就影底左......
上堂上堂+上堂......
我想走堂.....好眼訓......
3:30pm終於.....我都有2hrs休息下.......


返黎online......BB應該好忙....因為冇應我....
反而Kevin叫我.....問我影下一輯相d野......
我記得BB話如果kevin影係ok的....所以我冇一口拒絕....
我話睇下點先.....
然後問BB......
點知....BB唔比我影.....講真有少少唔開心.....
BB原因有三

1. 唔想KEVIN再搵我.....因為佢搵得我影即係對我有好感
2. 唔想人地對我評頭品足
3. 本身對影相冇咩好感...覺得係識女仔手段

其實一句講哂.....大男人.....呷醋.....
不過算啦...你都係緊張我....同埋我係為左$400先考慮姐.....
為$400同你嘈就唔值.....
我係想搵多D錢先咁.....你話冇ge你比我....
不過....BB....如果要去到你比我....我真係唔想要.....
有時...我都會想靠自己去搵d野返黎.....
唔能夠咩都要你比我.....
唔係我唔想依賴你.....只係
因為咁樣對你太辛苦.....
我盡量都唔想做個包袱女人
一個包袱.....會拖累了你.....
每次見你都好累....我真係好心痛....
但我咩都幫唔到你.....會覺得自己好冇用.....
i can do nothing.....
咩都3年幾後.....諗起都覺得你好辛苦!
(好白痴地....一面打呢度又一面喊)


BB今日冇咩應我msn....原來因為同老細傾個Manager位
因為你未夠經驗所以唔升得住......
我都同意.....不過.....你會唔會唔開心呀bb?


同BB講....kiki問點解要選25號個d位去台灣
前後去慶祝都一樣....
但BB好 lum 地講左一句
前後去就唔叫慶祝啦......
^^hee.....好開心.....你好重視我地ge日子....
好多謝你......我愛你





最後.....我同tie決定走夜晚個堂.....
我同距去大埔中心行一陣....決定食和民
同佢傾左好耐計.....其實Tie真係唔壞.....而且個人都幾細佬
放心啦bb......我只會愛你一個.....
之後....
同佢去食甜品.....好好味呀.....
食左一啖就覺得好好味....就覺得要同你黎食.....
而家食到d好好味ge野都會諗起你......
住hall以黎....第一次同同學去大埔中心食野......
都幾開心......
10:00pm返hall......


BB又再次叫我早d訓.....話我開始唔聽你話....
邊有唔聽你話wo.....
我.....要做功課之嘛.......我真係有野做先咁夜....
我冇玩.....冇hea......

沒有留言:

張貼留言