2009年10月17日 星期六

Ann's 伴娘 Part 2

死豬甘訓到9:30am......
再跟車返男家幫手.....
其實冇咩做....都係陪下ann.....
到左中午出酒樓食飯.....
由於尋晚訓左覺....加上一陣要出去化妝....
所以我係帶眼鏡的



食完上車回娘家﹣﹣>再回男家



ANN轉左妝同換左婚紗
好靚的新娘子.....
出發去酒樓晚飯了....
Ann己累到冇左表情



BB形容ge黃金戰士......
距累到坐左係度.....
成日Ann同我講 “結婚好累”
真係想攪住距黎鍚



到開席....同媽咪影左張合照.....
影完我都好似冇再埋位食野....
不斷行出行入....不過我都覺得好開心.....


呢個 0靚仔好得意....距係花仔.....
比我捉住影相....
距成晚問我 “姐姐....你王子係邊?”
好得意.....
發覺自己愛心泛濫....開始好中意小朋友




走個時....我衫都冇換.....
就係呢個樣走.....
影完呢張....我就同媽咪出HK
其實媽咪想住一晚的.....
不過我想出HK
我掛住BB


返到HK.....BB SD左好多sms黎
因為我出到黎先轉CARD....今日冇咩點sms 你
你一定吾開心
冇等我就訓......

今次係最後一次做伴娘
我希望下一次可以到我做主角


沒有留言:

張貼留言