2009年10月18日 星期日

攞菜+屎屎日



今日去左教畫.....教畫Snoopy....右面係一個9歲畫.....
左面係一個5歲ge男仔畫.....有好多一隻隻ge野....佢話叫小鳥.....
我問佢: 點解咁多雀仔ge?
Boy: 因為雀仔中意多d一齊飛
kylie: 咁點解d雀仔畫到落地ga??咁咪唔叫飛咯? (留意snoopy字下面個隻)
Boy: Miss.....你唔知雀仔識行ga咩? 我畫左腳比佢啦......

笑死我....小朋友真係天真.....不過我又覺得.....佢地比我有創意得多....
我一諗雀仔....只會覺得係天上飛.....地下個d應該叫雞.......

教完畫......媽咪係咁叫我攞d菜出葵興比你.....
BB真係巴閉.....亞媽手痛都去摘....仲叫我專程拿比你.....
我睇左中醫.....因為冇屎屎all.....要飲瀉藥.....
拿完菜比BB就返黎飲.....
BB 3:00pm要陪你媽媽睇眼科.....所以我地見左半個鐘就ByeBye....

返到屋企飲完藥就等all屎.....
我真係煩.....人地正常有得all就唔駛好似我咁...
要空一日出黎去all......




等ge過程中.....我仲係度包餃子.......





睇下....."肥妹餃子"....真係影到好肥....><



完成!!! BB睇完相都讚靚....
真係高興~~




今晚BB SMS同我講.....伯母買眼鏡完全唔駛睇價錢....
Total買左 $1400.....BB碌卡.......有錢人家......
我地呢d窮等賤民......邊有可能買咁貴.....
BB要比心機賺錢.....你好多個千四蚊等緊你.....哈哈!!!!

伯母見完d菜話好大條好新鮮....
問我係咪大地主?? 呵呵...我只係一屆貧窮的農民!

沒有留言:

張貼留言