2009年10月29日 星期四

活在忙碌上

今朝起身我好累....
因為尋晚HALL有午夜凶鈴......
嚇到我唔係好敢訓返......
唉........

LUNCH時....我叫左個朋友仔上黎睇睇我間房....
距話冇野.....不過叫我擺D花係度等間房有D生氣
>.<
不過好開心....個FD帶左佢整ge Jelly上黎比我同tie.....
哈哈!!!!

今晚上完堂8點45分我就回家.....
因為聽朝冇堂.....
打比BB.....傾下去台灣D野.....
BB好緊張問我搞台証同Passport D野....book唔book酒店個d好
呢2日都問左幾次....
撞岩我perid黎.....好躁底....
語氣好差咁同BB講我會搞掂....有個幾月時間.....
好差.....我真係好差......
BB冇咩咁靜左陣....就話: 咁ok啦....你係去台灣前搞掂就ok.....
收線後.....我諗左好耐.....點可以咁對你.....
我好內疚....因為你都係緊張問下.....擔心都係正常.....
你問左咁多次book唔book同我搞台証d野.....我應該體諒....
因為你本身性格比謹慎....樣樣都會好小心......
我個一刻好嬲自己......點解唔可以比多d耐性你......點解一躁就發脾氣....
我真係好差......對唔住......
煩請係我perid的幾日比多少少包容我.....
因為個段時間自制能力好低....


最近BB好忙....返工忙公事....放工忙我地去台灣D野
成個人長時間都好累咁.....
我地少左傾計....少左電話.....
EVEN訓前都冇再打黎.....
平時MSN都冇咩講....因為你太忙....覆唔到我......
我明白你忙....所以都唔應該講D咩....
只係有時都會有少少唔開心.....
好多時我都會將自己GE野.....重要的先簡化話你知....
有時D野覺得可講可唔講...Just for sharing的.....都選擇唔講....
因為我知你好累.....廢話還是少講......
我唔開心.....唔係唔開心你冇時間冇精神多d理我
因為你都唔想.....你都係忙.....
我理解....
只係有時都會任性地唔中意你咁忙.....
不過冇啦.....只係想講下我感受......
現實就係咁.....需要體諒的.......

沒有留言:

張貼留言