2009年10月23日 星期五

打冷@葵芳



今日9:30am我就上完堂.....
由於約左Rex 12:30pm出葵芳食lunch
所以今朝唔返屋企....係hall清潔下.....
幫老老部mac洗左塊膠....乾淨哂!^^
仲掃地、拖地、洗床單......


Lunch出左葵芳.....點知Rex遲到.....
食完佢去左返工....我就係葵芳行下
4:30過青衣補習.....
over run左到7:30pm....
但我本身約左BB 6:50的.....
Sorry.....我都係想儲多少少錢去台灣.....
所以佢要補3小時就3小時
要BB拿住部Notebook係街等....
我都知你好累....同好重......
但我都唔想......


今晚bb話打冷.....yeah....返蘇浙付近打......
去左震陞....我以為返學成日食呢間....

所以我會記得個名^^
仲見到個好似 "媽咪" ge女人....

係BB發現GE.....好搞笑......


食完9點左右....我唔想BB太累....
今晚唔駛BB送.....同我行過光輝圍
我上67M回家.....

沒有留言:

張貼留言