2009年10月24日 星期六

BB@澳門之失魂日

今朝BB 10:30去葵興見客......下午1點船就過Macau見
呢個男人真係好忙.....為左將來.....bb真係好認真^^
本黎諗住12點左右出到葵芳搵BB ga.....比個驚喜你....
點知我訓到10點幾先起身....加上....你同我講過
見得太多.....見面時就冇咁興奮.....
「然而我怕 我的聲音你已聽得太多」
所以我冇去.....


大約12點.....BB Call我.....話我知見完客係新都會坐左係度......
仲同我講...今朝張卡比銀行食左....
BB原來唔知張卡過左30秒冇人取.....會自動食.....-0-
真係傻仔.....
我就問下你有冇錢.....夠唔夠....你話OK....可以碌卡
不過最後你都係問左Helen借錢......


BB今日過澳門見個客係監獄......
Wow......
不過BB話個度d人做野好慢....
佢想講粗口.....


我今日幫呢2個嘩鬼補習.....
我教緊家姐.....個細佬又沖入黎話要一齊教....
想我一次過教2個....
真係當我傻仔....我唔制!

沒有留言:

張貼留言