2009年8月23日 星期日

電腦展09




今日同BB去左電腦展.....
我地第一次去呢D展覽....
去到會展....BB "好醒咁" 跟住d鐵馬行.....
結果我地走上一條 "不歸路".....唔知做咩排隊排到痴線
最後我地問 "食焦".......呵呵~~走返出黎~~去返正確出口

BB幫我睇notebook.....不過其實唔平得好多......
睇完都係鐘情PolyU個部Fujitsu.......
大約睇左2個鐘.....我地就走左.....
出返灣仔食Tea....其實係我地ge Lunch



食完野出旺角.....我book左5:30pm剪頭髮
BB陪我....等我洗左頭你先出去交電話費.....
我想剪短佢.....剪一個省時方便GE髮型.....
及肩.....但BB話可以再短D.....
MUN.....好似好醜樣咁.....
BB話冇咩分別......
剪完頭髮7:00PM.....



由於今晚KIKI帶佢隻狗隻黎我度.....
所以我10:00PM要返到家....
咁我地就啦啦聲食飯.....
點解我地想食GE餐館都咁多人.....
最後只好是旦入一間......
BB今日好失魂......成日行錯路.....
呢個現象只有嘉儀先會咁.....點解今日你變左我?
8:30PM上67X......
BB見到個位度有個廣告.....
「羅交怡活力休閒之旅」....=_=
你話「好想同羅交怡......去浮羅交怡」
你最近好中意咁叫我
返到樓下等埋kiki、Ryan同奶昔就上我屋企
好多人......媽咪又係度「砌」橙比你地食......
BB話媽咪好客.....
今次係BB係第一次有我家人係度GE情況上我屋企.....
屋企人都好中意奶昔......
KIKI未食Dinner....所以陪左奶昔一陣....
10:30pm就落左樓下食m記.....
BB係呢個時候好肚痛.....
係咁痾......我見到你痾到塊面都濕哂....陰公.....
今晚送左MJ本特刊比你^^
然後我送你搭尾班車.....你過DU度....
今晚我就精彩咯.....個衰仔唔肯訓.....
我陪佢陪到2點......-_-

沒有留言:

張貼留言