2009年8月12日 星期三

Reg. Hall



今日我地冇見面.....
下午3:00我要返到學校reg. hall
早餐冇野食...Lunch我買左個m記包包係車上食
我話過戒牛.....
你睇....我今日買m記都係食火腿扒包.....hee~


reg. 左Hall lu.....204室......期待BB幫我入hall ^v^
今日填Form時...填左你係我緊急聯絡人.....
點知要我改返.....真係衰!!!
我信我地唔會散ga嘛.......


BB今晚好勤力.....去左做gym....
聽晚同同事打網球
^^話要keep fit
其實我真係唔介意你身型...
因為我真係唔覺你好肥
最鐘意攬住你ge感覺.....

沒有留言:

張貼留言