2009年8月14日 星期五

Down.....

今日....係爸爸生日....
本黎諗住補完習出市中心行下....
睇下有冇野買比爸爸.....
不過.....
媽媽打黎....叫我即刻返屋企....
麻麻病情有轉.....

嘉儀今日好Down......
因為....嘉儀同麻麻感情幾好.....
我想見麻麻最後一面.....
今日係巴士上面.....
我不停諗起....
之前我同麻麻講ge野....
2年前,麻麻身體已經轉差....
那時,曾經以為佢要走了.....不過又熬過來了....
那一次我同麻麻講
「麻麻.....你要等我大學畢業.....等埋我出黎做野....比錢你駛....唔好咁早走」
我拉著麻麻的手,她跟我勾了手指頭.....點了頭的
那時.....我哭住講「你應承左我ga....唔準冇啦啦走左去」
不過,呢個世界好多野唔到我地話事.....
生、死、離、合,就係我地最無力的事



今次.....我知道應該留唔住麻麻.....
明年新年.....唔會再見到麻麻.....
每年都係我陪佢一齊封利是的......
明年不用了....


不過.....BB好好.....尋晚我2點幾都訓唔著....
打比你....你第一個call就聽左...
仲識安慰我.....多謝你.....
有你...真好........真的很好.......

沒有留言:

張貼留言