2009年8月16日 星期日

Kitty Lab + Babe 返大陸

15/8/2009 (Sat)

今日同 Babe 去左 Kitty Lab~~ 真係好~~ 我見妳玩得好開心~~不過最討厭係唔俾人影相.....
以後年年都要同妳去!!

不過今日 Babe 要上大陸, 去麻麻.... 有 D 唔開心~~ 因為我知 Babe 好擔心 & 唔開心~~~ 希望妳麻麻無事啦....

今晚同左燒子恩佢地去左大排檔食野飲酒.... 好癲... 玩到成 3 點, 最尾又倒水又爆樽......攪到人地間舖....

So

----------------------------------------------------------------------------




今朝同BB係葵興睇左醫生,再係美心食完早餐....
就去左九展個Kitty Lab....我地買左快票.....
去到係出面見到咁多Kitty我已經有d興奮.....
入到去好靚呀!!! 全部都係kitty.....好好好好中意!!!
跟住好投入咁玩個D "小朋友" Games.....((但我真係覺得好開心))
不過我整個隻Kitty好醜樣...都係按錯制累事.....

就係呢隻野.....醜怪.....>0<
場入唔比影相.....但我地冇理....係咁影....
不過好似做賊咁....偷偷摸摸咁極速影......
我最中意kitty cafe.....但太多工作人員係度...影唔到....
嘻嘻....我地買左呢張相....然後一齊痴左d sticker上去.....
我會放係Hall度.....
日日望住.....
玩完都係用左35mins....真係好快....仲有一個唔靚的好市民匙扣
玩完都係12點幾....我地出返德福行左一陣.....
係牛頭角下邨食lunch.....
然後BB陪我去佐敦照肺.....升降機事件好嚇人.....
照完肺就係旺角返大陸.....要探麻麻....
擔心麻麻.....不過.....我都好掛住BB....

沒有留言:

張貼留言