2009年8月25日 星期二

BB@KCCKC



好耐好耐....我沒有再踏足蘇浙......
冇咩野....我真係唔想再返呢度.....
這不是一個好地方.......
不過今日MISS Ng約左我食飯....((冇錯...係miss約我的))
我就5:00pm返KCC接佢收工
而家summer....應該冇咩老師.....



我嘗試努力的係Art room搵我以前d作品影比BB你睇.....
不過.....你女朋友實在太差......
冇一樣作品可流傳....-_-


晚飯....同Carmen....Ng Ng係上海婆婆食.....
同miss傾左好耐.....


BB今日要係City見客.....好忙咁....
冇咩點收過你SMS.....
Missing you!!

沒有留言:

張貼留言