2009年8月16日 星期日

Food Expo + Babe 在大陸

16-08-2009 (Sun)
今日我依然系大陸......因為麻麻病情都系時好時壞.....
想陪多距一陣....
我系大陸影左間屋俾BB睇.....
屋企好大....不過就系比較污糟....因為無人打理....
d親戚叫我下次帶你返去玩.....距地話同你去摘荔枝.....
mun...大陸地方都污糟.....同埋好多親戚...我怕嚇親你.....
今日吾知點解....周圍都播Eason D歌.....我好掛住BB....
明明尋日先見完....但感覺好似幾日都冇見.....
BB今日同家人去左美食博覽.....本黎我同屋企人都係想今日去...
但係麻麻有事就冇辦法....下年啦......
好開心.....尋晚我返到大陸call BB.....
BB係大眼BB度.....仲叫大眼BB叫我EE....佢又真係識叫....
好開心呀^^

今晚我11:00PM返到屋企....
好多好多好多野想同BB Share.....
好掛好掛好掛住你.......


沒有留言:

張貼留言