2009年8月6日 星期四

三號波下的澳門 + ParaDM Welcome/Celebration Lunch

2009-08-05 (星期三)

今日真係好唔開心~~ 隻"燒鵝"竟然黎得咁快.... 又走得咁快.... 尋晚夜麻麻先打 8 號風, 又鬼用 mei.....勁想燒左佢黎食!!! 今朝一起身見到得番一號, 真係心裡面只有一句 "Fuck you" 湧出黎....

今朝搭船, 勁"拋"!!! "紙袋聲"此起彼落...... (有人嘔).... 我就訓到豬咁~~~ 去到澳門, 勁大風大雨.... 仲係三號波~~~ 明明有 Cover, d 雨都唔知邊度吹埋黎.....


Lunch 去左新濠天地食飯, 個 Food Court 都 OK la.... (好 Food Court):




我食左個"慢"魚炸蝦飯... OK la... 好多骨...



不過都要成 $75.... o,O

食完再去第二個客度..... 攪到成 4,5 點.... 去到碼頭都成 5:2x pm.... 跟住去左買飛, 好好彩買到 5:30pm, 唔洗等~~~ Yeah!! (開心時最想錫 Babe) 我買完之後佢就轉左賣 5:45pm.....

上船個陣聽到 d 職員話 "阿xx, 何紅生個仔黎緊...." 可能要等佢, 攪到架船遲左開.... 心諗有錢佬唔搭直升機.... (唔知佢係唔係去探佢入左廠既阿爸呢?)

番到 HK 都成 6 點幾... 立即 Call 我 Babe, 因為 10 分掛住.....



2009-08-06 (星期四)

寶寶!!!

好掛住妳~~ 十萬個掛住.... 特別係睇番我地 d 錫錫相時....

今日係公司食 Lunch, 因為係 Welcome + Celebration Lunch
Welcome:
* Quinnie
* Lesley
* Anson
* Thuan Leong (一個 Singapore 同事)


Celebrate:
# Phoenix (升左 Senior)
# Jason (轉左 Sales Team)


今日勁多野食, 唔記得影個壯觀情景俾妳睇..... 我地有成 15 個人食, 不過都食唔晒...
我打包左 2 盒俾屋企人 (不過自己今晚做 gym, 唔食飯 ^^):


有其他同事都打包~~ 不過都係剩好多...



Babe 送俾我個杯, 好靚!! 日日都用緊!!



沒有留言:

張貼留言