2009年8月20日 星期四

Busy Baby + Lazy Kayee

星期三.....
我地今日冇見....
而我呢.....賴左係屋企一日都冇出過門....
睡衣都冇換過.....
不斷訓+食+同bb MSN
本黎想出市中心行下....睇下D日用品......
但太懶....真係連衫都唔想換.....


而BB 6點3就放左工.....自己去行街街買野
我見到你都辛苦呢.....你已經行左好幾日.....
我知你睇野比我....
但公司又多野做.....又要睇埋我D野.....
其實你送咩我都會中意.....都係心意.....
見係好緊張我生日.....
尋日你係公司留到9點幾先走.....
唔多唔少應該都有準備我生日D野....
呢排差唔多日日放工都出去睇野....
多謝你...BB

沒有留言:

張貼留言