2009年8月1日 星期六

屏山文物徑一日遊










今日同BB一齊去左屏山文物徑


中六個年本黎已經想去睇下....不過最後冇去到....
都好...而家同BB去....

爆哂的一天.....其實都唔係好多野睇......
不過最後個館係幾靚....
有少少似美利樓.....


今日BB去到見到有間村屋29萬1房1廳
佢話...「29萬一層我即買呀!!放雜物都抵!!」
呢個人真係.....有錢!! 成日講野都咁浮誇.....不過我中意^v^


我地買左一盒叫「什果賓治」ge紙包飲品......好得意


行完都係5點左右...出返元朗,,,,肚仔餓...但食飯又太早
就食左個「大雞大」.....幾好味.....
行左一陣元朗我地去食飯.....
食台灣野.....
好早...食完8:00pm左右......
不過我地都有d累.....


今晚....媽媽比左d龍眼你攞返去.....
你今晚同你屋企人講左你拍拖.....
嘻嘻~~好開心......
女人有時真係有d.......虛榮心.....
就係對名份有個情意結.....

沒有留言:

張貼留言