2009年8月19日 星期三

生日Party



今晚約好左圍內d朋友仔開生日會.....
kiki同Ryan都會去....
所以下午我去左kiki家.....hee~~~
本黎打算去kiki度坐陣...化好個妝就去行街....
點知.....我地2個都唔願走.....
咁就係屋企玩下奶昔....影下相啦.....
好耐都未同kiki一齊化妝出街.....
之後仲同kiki影貼紙相tim......都係好耐冇影...
有年幾啦......








夜晚我地11人去左新世紀間RED BOX唱K.......
8月份同學生日會....
有我、鵬、婷.......
其實我覺得我冇咩點玩過.......
大約10:15PM左右,BB黎左接我.....
BB黎到坐一陣....唱左幾首歌....
我地合唱左「富士山下」....婷話好聽....
但係.....我覺得麻麻....因為我唱歌向來唔太好聽...
冇咩節奏感....BB話我個Key高左....係咁GA啦....
我唔係太快就係唔岩Key....原諒我天生五音不全


大約去到11:15pm左右...我地就走.....
叫你黎接我...本想你送我返去....因為kiki送左2袋生日禮物比我
不過...我見咁夜...你聽日又要返工.....
我就叫你返去....送我上左車就得.....
你送左我上車.....
比你發現左我黑面.....
^^你果然開始了解我.....
每次我話冇野即係有野.....
不過冇咩野....
只係....早知唔駛你特登過黎一轉.....

沒有留言:

張貼留言