2009年8月11日 星期二

想與你實現的夢想



由同你第一日開始,我就有個夢想......

想同你一齊實現...

我希望.....能夠攜手與你走遍全世界.....
最想最想......與你到這裡----希臘愛琴海

我好喜歡愛琴海,只得藍白兩色的國度....
藍白拼湊得那麼自然,那麼的不經意.....卻活像人間素淨的天堂....


最想最想....與你慢步於愛琴海的Santorini.....欣賞那裡被一片金黃包圍著的黃昏.....
這片藍白的天地.....唔知....幾時有機會同你去呢?
你話過.....渡蜜月要去一d好悠的地方.....希臘的愛琴海...可納入範圍嗎?


我會努力.....
令世界每一個地方.....
都有我倆的足跡!!


你會同我一齊實現嗎.....BB?

沒有留言:

張貼留言