2009年8月18日 星期二

狂夜...

今日我係屋企hea到6:00pm先同BB出去食飯......
今晚食旺角的炳記牛牛......好飽.....
食完就係附近行下......
經過朗豪坊...BB玩左呢個.....
我好記得....以前single時....每次經過呢d機都會同d fd講
「呢d咁ge野....係d情侶先玩.....無聊!!閃2閃ja嘛....返去用燈,買d色紙閃飽佢啦」
因為個時無人陪我無聊.....
而家自己玩.....真係會為「閃2閃」而興奮....

開始入硬幣........Wow....好緊張...
究竟係咩色呢.....


..........
.......
.....
...
..
.
嘩.....
我地係紅色呀.....好開心......係大吉咁解.......





之後,我地講到結婚ge問題......
BB身邊好多朋友結婚.....不過...我諗你應該會係最遲ge一個.....
我地要拍多5年拖先結得婚.....好耐.....
BB話....咁就等我一畢業搵到工就結....
咁就4年....可以少一年.....不過我咩經濟基礎都冇.....
你話唔緊要....你會努力....首期你會俾.....酒席你會搞掂......
真係好感動.....
你見我個樣好似好擔心咁.....
「唔好擔心啦,我一定會要你ga」
太好.....要你等我4年.....我有時會覺得拖左你......
但你話唔會.....我就信 唔會......


今晚....有d瘋狂...不過好開心.....
你話好難抗拒我.....我好吸引你.....wow.....
開心到暈


我見到劉華首<<長途伴侶>>我就諗起你

幸福在坦率中進化 
淚水用體諒練成茶
隨年華同步挽手跨堤壩
未靠鮮花萬打 裝飾這頭家
日見夜見不減牽掛 全為在乎大家
刺激歲月始終需要昇華
長途伴侶 行到這裡甚麼都不怕


我會係你未來幾十年ge長途伴侶

沒有留言:

張貼留言