2009年8月4日 星期二

嘉儀IEd Reg Day

今日9:15am我已經去到IEd.....
一直冇食野....直落5:00pm....
除左好累.....其實都幾開心....
感覺似讀大學....((不過其實都係大學.....哈哈))
對我黎講好多好得意ge野
1. 住hall要自己reg.
2. 自己reg. 科排time table
3. 咩都係網上搞


不過.....我見到time table....
都有d唔開心.....
我唔想影響我地太多....
過左一年ok自閉ge生活....
生活中多數只有你同我.....
我唔係好慣要同一大班人一齊住一齊讀書.....
或者.....我唔太想.....
真係ga.....又要住係IED.....佢個位又衰.....
有時同一大班人一齊住又多麻煩野....我中意屋企多D
中意同BB一齊多D.....


不過算啦.....
我同自己講....一年好快過.....睇下出年可唔可以返返屋企住.....
又或者.....^^我地一齊住.....


今日好累...累到傻.....

見到個time table...我第一樣就想同你一齊篇....
好冇? 我地一齊排個Time table
其實好多野都想同你一齊搞...
eg. 入Hall....買hall d野...總之咩都想有你參與
不過......
你總係覺得我ge野.....就我自己搞....
你比我感覺係咁....
所以有時都幾冇穩...
因為唔係我唔獨立...
而係真係想我人生中每一樣野你都會參與....
同樣.....你都係....我都會想參與你人生中ge野....

沒有留言:

張貼留言