2009年8月3日 星期一

BB's Office

由於我聽日要去IEd註冊,要print d文件出黎....
所以本黎講好今日去黃金海岸都要改行程.....
變左去BB Office......
約左1:00pm葵興MTR等....但係你打比我話遲少少....
我就係西鐵行一陣....點知....時間錯哂....
過到去....你等左我15MINS.....
天氣好熱.....我知你好躁....你D皮膚又唔好....
對唔住....冇下次啦.....
你真係好嬲,,,,氹極都係咁.....
我唯有收聲等你下左啖氣先......>_<
去到你公司樓下買左2個外賣上去食.....
我食.....你幫我Print野.....
我地搞到4:00pm先走.....哈哈^v^
途中蕭子恩打比你.....你係度傾電話....
我趁你傾緊電話就係咁寫d紙仔.....
貼係你台底、漫畫書最後一頁、紙巾盒底......
等聽日先話你知....
Surprise!!!
然後,我同你去左黃金買野....
大約六點你送我去長沙灣mtr....
因為我今晚約左Alice食飯.....

沒有留言:

張貼留言