2009年8月26日 星期三

8個月快樂!

八個月快樂!!!!!!!!!
唔經唔覺已經8個月.....真係好開心......
黎到8個月....我地大家都不期然咁諗返個睇相佬講個句
「過到半年就會順風順水,呢個就係真命天子」
哈哈!!! 果然半年之前我地都冇咩點吵架LU......
今晚BB遲收工.....唔緊要....幾耐我都等....
無怨無悔咁等.....
8:00PM先見到你....
我地去左TW廣場的 滇家菜食雲南野.....

幾好味....係個湯咸左些少.......
今晚BB一開波就話:「今晚我要早D返去有野做,送唔到你返去」
Ooh......我地見面又少45mins!!!!!
10:30pm你就送我係荃錦搭67m......
我地見左2個半中左右ja~~好少......
不過諗起27~29都可以唔駛講Bye Bye咁對住你.....
我就會好開心....
所以今晚都係乖乖咁.....自己返去...唔扭你計.....

沒有留言:

張貼留言