2009年8月27日 星期四

期待明天....

今日.....
乖乖係屋企reg.科.....
第一次reg科...好緊張....
仲要....BB你話今朝11:00AM去數碼港見客.....
IT上冇左你係MSN的支援~~~ -0-很徬徨~
因我是個科技白痴......


終於...REG好左.....D人都痴線的....半分鐘可以REG爆一科.....
幸好.....都係我心目中要的Time Table~~
以後 二、四返上晝.....星期5 day off~~
空閒時間我會狂補習....
務求踩到最盡、為我地12月旅行基金進多d脹!!


大約5:00pm左右,天氣實在太熱.....
我要出市中心散熱.....
順便睇下野...行下街.....


^^很期待明天.....聽日開始....
我就可以一連3天都痴住你!!

沒有留言:

張貼留言