2009年8月25日 星期二

23-08-2009嘉儀生日飯



奶昔在我家.....佢好得意-----佢唔吠唔扭計時.......
佢好痴老豆....搞到老豆老母都中意佢....
每次佢周圍ALL屎尿....甚至ALL係我手袋時.....我就會罵佢.....
我罵完......屋企人就哄佢.....
Mun......我終於都明白....點解d人生完仔會變左癲婆成日罵仔.....
我諗.....如果我冇一個花園.....我呢一世都唔會養狗......



同小學同學食生日飯.....本黎3人行的....
但最後sammi黎唔到.....
6:30pm....尖咀火間土.....




第一次係呢度食.....雖然得2個人.....但係叫左都幾多野食.....
有我最愛的「鵝肝壽司」...好好味......
d刺身都好新鮮......好好味......
如果係同BB食就好lu......
不過埋單好貴.......$500........
呢d價位.....係生日先食到....





食完去左唐朝食糖水......
早知唔食啦....因為我已經好飽....個度d糖水都好heavy.....((但我呢個貪心的女人都係照食))
但......唔知做咩....我仲係叫湯圓.....
由於要照顧奶昔....我好早就走左...


今日第一次搭西鐵的尖東線.....
好快呀.....屯門出去都只係38mins!!!!!!
平時我過TST都要90MINS的......
鐵路令我呢個邊疆兒童更接近市區!!




呵呵!!今晚收到屋企人的禮物....
新電話一部.....不過未得閒拆....因為照顧奶昔

沒有留言:

張貼留言