2009年8月21日 星期五

Dinner@MK






今晚約左7:00pm係MK見....
因為BB之前係PlayLord買左件自信恤衫....
今晚係新世紀分店取......
所以....我地又係旺角出沒......
但我同BB都遲到....最後差唔多8:00我地先見面.....
去左鑽石餐廳食晚飯.....
份餐好少呢.....不過野食ok.....




今晚我用埋副Color Con....啡色.....
BB話我隻眼好假.....影相睇唔到效果~~


今晚BB話
「你係勁就唔駛讀IEd啦.....」
估唔到連你都睇我唔起......
嗯......有dd唔開心
不過而家你地d人講咩都影響唔到我.....
因為我早已決心向著前^^
我相信教院好快會變大學.....
我相信我自己能力....
係....我係成績麻麻咁入IEd
但我會努力攞個 1 Hon走ga~

沒有留言:

張貼留言