2009年8月13日 星期四

充滿希望的星期四

今日,又係一個惱人的雨天....
出門口補習時....好大雨.....呢張相...係我上左67M影的....
BB好少Lunch time sd一個長SMS比我....
不過今日就收到你一個好長的sms.....好開心.....
一直我都好中意收到你好長好多的sms.....
你星期一約左poei睇話劇.....
'
'
補完習....我如常返屋企.....因為BB今晚同同事打網球
係巴士上面我聽歌.....
聽到有首歌我就會諗起你....
'
范瑋琪 - 黑白配
「太陽曬的我 眼睛睜不開
你的好脾氣 讓我心情壞不起來
下雨下的我 眼神發呆
你的道歉 聽著聽著我都快要笑出來」
'
'
我記起你話我係天氣小姐....
的確,太陽太哂,太熱,我脾氣會好差.....
你會好好脾氣咁哄我.....
落雨又係一個死穴......我會好陰沉......
呢個時候....你都會比平常有耐性咁對我......
你令我.....決心改過.....
'
「只要能依偎 真的真的 我什麼都無所謂
在這片彩色的世界 有你我才會存在」
'
返到樓下,6:00pm,屯門已停雨了......
係屋企望出去.....仲有少少餘暉呢......
唔知.....幾時可以同你一齊睇日落?
'
'
今晚 Tie send左一篇教院d師兄打ge野比我......
呢篇野....改變左我對教院ge態度.....令我更堅決要努力去讀!!
成篇文章.....重點係....教院出黎起薪係 $19850......
為左我地ge將來,我會努力!!
四年後我要做一個有市場價值ge老師.....
所以.....我會讀多d cert.
一萬九千八是我的動力!!
尋晚BB話,我地一齊唔係為左錢.....
冇錯....我地一齊的確不是為了錢.....
但要有錢我地生活才會好....
所以....你話過唔介意我得幾千蚊一個月
唔介意我只係一個文員仔....
不過.....我之前一直好介意....
因為....我賺錢能力如果一直只係幾千蚊.....
我睇唔到我地ge將來.....因為成個經濟重擔都壓係你肩上
我唔忍心見到你日日做到好累....但都係冇錢剩.....
而我又幫唔到d咩....
而家叫做有d希望,
起碼我知道自己四年後會做d咩....會搵幾多....
而家努力係真係可以令四年後好d
所以.....我地要攜手共創美好明天


今日BB係E-mail sd左你d朋友ge關係圖比我.....
多謝你...我好開心.....清楚哂....
多謝你介紹你ge朋友我識
令我可融入你^^
((最開心就係我們互相融入對方的生命))

沒有留言:

張貼留言