2009年8月9日 星期日

7/8 & 8/8 開心地連見2日

8-8-2009 星期六





今日下午我地去左旺角行街^_^
4:00pm先見,事緣我遲到.....hee XD

不過今晚9:00pm先同你的林護朋友食小肥仔.....
今次係我第一次見你咁大班朋友......好緊張......
所以遲到左咁多.....嘻嘻~~~



去到小肥仔,見到師姐&佢BF、Bill & Katt
師姐個性格好得意.....佢同佢BF心境仲好young咁.....^^
BB今日同我行街...同我講有咩人會睇靈靈狗呢d戲......
呢d係你發左達都唔會去睇ge戲......((真係誇張))
點知......師姐就係睇左個個.....哈哈!!!總有一個在你左近^^
BB成晚串師姐.....
成熟ge佢地.....竟然冇人中意Kitty -0-........
不過呢d係品味ge問題...唔關成唔成熟ge問題......
因為我相信我30歲都會咁鐘意kitty...... =]



食到11點幾就走lu.....下次你地gathering會返深圳按摩......
BB負責做招集人.....可唔可以係name list加埋我? =]
今晚BB送埋我返屋企.....累死lu~


_____________________________________________________

7-8-2009 星期五





今晚同以前PCCY班同事去夜釣墨魚......
BB都有同我一齊出席.....
仲有Carmen同佢BF.....


由於我朝早要去IEd考個pre-test...
所以原來負責的食物都冇整到....
個吞拿魚沙律三文治就係船上撈....
d人可能太飽.....食唔哂.....




BB好勁.....第一個釣到墨魚.....而我呢.....一條都冇.....
呢項係打擊自信ge活動.....唔係好岩我.....=]
BB好專心好認真咁釣....全晚總成績係2條.....Yeah!! 掌聲鼓勵 (普通話)!


今晚BB好靜....應該話比平時靜左.....cool左.....
你話.....係海上面你係一個浪子 -_-""""
你陸地就會變返我BB......


今晚BB係船上面指住D靚樓同我講
「快D去搵個有錢人啦.....」
我好唔開心......點解要我搵另一個?
以後唔準咁講.....


hee.....今昨有野我要記成世....
就係你話我條大脾total有40kbl....-__-"""""
哼.......

沒有留言:

張貼留言