2009年8月12日 星期三

禾輋大排檔




今晚BB好準時6:00pm收工....真係好耐好耐冇試過你可以咁準時.....
我地過沙田禾輋食飯.....食大排檔.....
我地都係第一次黎呢邊食飯......
叫左3個送......好飽...都食唔哂.....
1.星洲炒米 2.蠔餅 3.蝦醬通菜
其實我覺得炒米同通菜都幾好味....不過就好咸.....
食食下...真係頂唔順....好口渴.....
BB話呢間野冇下次....因為咸到腎炎.....



呢隻狗仔好乖...佢好似人咁坐左係張椅度.....
好搞笑....影佢....佢仲識望鏡頭....
有前途bor......靚仔!



今晚BB將中秋節翌日....讀左中秋節立日....哈哈!!!!!
笑死左......
我地而家好中意講「一定比你笑成世」
係.....今年冇得放中秋立日......壞消息......



係沙田新城市行行下.....竟然見到你個朋友仔....Yvonne.....
我竟然淨係係度笑....唔記得同人地say hi.....
成日同你一齊行街都會撞到你d朋友...差唔多見哂.....仲差一個---->Ying!
呢個頭號想撞見人物......
今晚講笑咁話我會插死佢.....係......唔好同我爭野....
我會殺人!



不過....今日msn同Alice傾計....佢令我諗通左一樣野....
之前會諗好多....怕你會變心....怕好多好多現實野影響到我地.....
不過.....
有時....都唔驚得咁多....係我ge一定會係我.....
搶得走ge...即係唔係我ge野.....咁就let it go.....
所以...學識平常心
不過....如果有人中意同我爭你.....傷害我地感情的話
我都會用盡力去保護我地ge感情.....
我相信...YOU are mine!

沒有留言:

張貼留言