2009年8月5日 星期三

睇戲@蘊釀中的8號風球

今晚你好準時6:00收工.....
我係APM等你....見到HOT-CHA......
佢地好細粒....^V^我好似高過佢地((自豪中))
發現其中一員似a小姐....

然後我地搭MTR去SSP買波衫....
去到冇得賣....斷碼....OMG~
BB失望極了......錫返....唔好唔開心!
我地去左個間好出名食面GE野食面....((唔知咩名))
我食餐旦面....當時已6:50PM.....但我地今晚係葵芳睇7:30PM....
我好努力食食食....食快D.....你慢過我食....但食得快過我....
「慢慢食啦.....遲左唔緊要....最多冇得睇戲姐」BB 話
「我唔想比人串成世....我會食快D!」 .\_/.


準時7:10PM走....應該趕到.....
MTR中.....
「我聽日過澳門做野」
「又過?? E......唔想你過.....」
「咁我要做野GA嘛.....你唔中意我過?」
「有得我唔中意咩? 你要做野」
「有呀....你唔中意就唔去.....」
我知....下一句你會話我地一齊食小紅腸....唔好撈~



wOW~~~今晚我地睇呢個.....好好睇.....



BB買爆谷....睇戲你一定食爆谷....
我諗你會話.....睇戲冇爆谷...等於做愛要用套.....一樣唔舒服!

最近冇咩好戲睇.....呢個幾好笑....
冇咩特別戲情但都好好睇....
原因搞笑....輕鬆.....
BB話想搞個咁ge Single party.....
其實我冇咩所謂....只要入面冇女人冇毒品......^v^


睇完出黎9:15pm.....已經掛8號波lu......
今次係我地拍拖以黎第二次8號.....
今晚我叫你唔好送我入屯門....
因為8號入左去出黎就麻煩.....


今晚見得好短時間~~
唔夠>_<
好掛住你呀......

沒有留言:

張貼留言