2009年7月31日 星期五

累爆星期五

BB今日返大陸office做野.....
你8:30am先起身,我諗都係9:20am係荃灣上車.....
本黎我想起身買早餐比你.....
不過...我好累....起唔到身><
今日BB本黎話如果早落黎就會過屯門見我.....
不過我覺得BB咁多野做....
都唔會早到落黎....
返左去成日....落黎一定好累
而且我自己都累.....
今日不如大家休息下......


一路好想同你去黃金海岸蒙馬特廣場行下
個次你生日我選擇黃金海岸其中一個原因都係咁....
不過個次我傻豬左....唔記得星期日先至有節目....
平日係冇.....
所以.....我想今個星期日見你....同你行下.....睇下日落
^^不過又怕你星期六日都出會累.....


現實許可的話.....
想每分每秒都痴住你.....


今日BB同我講....
知唔知點解咁中意同我BBQ.....
係因為
「BB so Cute」^v^
哈哈!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言