2009年7月9日 星期四

等了好久的一頓飯




今日BB堅持會放工見我,我好開心......
不過BB開會開到好遲.....我都知你好多野做....
所以我乖乖咁同婷係葵芳坐住等你....
然後,8:00pm你終於開完會可以走....真在太開心....
不過我又係度諗: BB開到咁夜,今日又咁忙咁多野做,一定好累,快d食少少野就走.....


我係葵芳ge健康工房買左支夏枯草比你飲
因為我記得你話生飛茲^v^ ((我係咪好細心呢~~))


過左深水步站會合BB....見到你實在太開心,我等左成晚......

第一次係荃灣大家樂食晚飯......
我地大家都叫左 "焗一哥豬扒飯" YEAH~~^^

食完飯你就送我搭車LU,雖然今晚只係見得個半鐘,不過已經好開心.....

2 則留言:

  1. 好中意張相, 好 sweet...
    返緊工, 做做下野都忍唔住要上黎睇一睇~~

    ^^

    回覆刪除