2009年7月21日 星期二

掛住BB

今日我地冇見....
我成日留左係屋企.....
同BB MSN....


好開心BB打左下面個POST...哈哈!!!
見到非常驚喜.....

BB今日係Office比D妖孽激親....
真係慘.....
咩 「無得改....係咁ga啦」....
妖孽也!!
BB放心....我會攞打妖捧打死佢地..... .\_/.
((哈哈....有冇好D?))


今日冇所事事...
好掛住你....
媽咪又係咁「金峰」「金峰」.....
令我更加掛住.....


BB今晚要同Yon食飯....
尖沙咀.....生日飯......
希望你食得開心d.....


今日自己係度諗....
雖然你係大男人左少少、有時脾氣態度麻麻地.....
不過其實你真係好錫我......
有時男人諗ge野就係同我地女人唔同....
我地諗太多^_^
成日想男人呢樣、個樣....
不過我個男人其實做左目前呢樣就已經夠......
就係心中有我^_^

沒有留言:

張貼留言