2009年7月13日 星期一

情緒嘉儀+疲倦的蘇B


本來我們說好今天不見的......因為BB這星期累得很,想休息一天
不過大約2:00pm左右,BB SMS我話掛住我,想見我....
我地又可以相見^_^......著靚靚來見你...希望你的心情都會靚起來.....
其實很想每次都靚靚的出現在你面前....
因為想「將最好,給最好」....
來到新都會,我地試左呢個牛奶布丁,噢,好重的奶味
我不太喜歡,但你好似幾中意,你中意重奶味^^
個樽好得意呢....我話想留起....
你就好好咁去左洗手間幫我清潔乾淨......抵錫!!





今日或者你太累,或者我太躁.....
我地又有小爭吵,其實我都幾唔開心.....
點解只見得2個多小時都會吵呢......當然我唔係怪你.....
我相信情緒都是互相影響的,我鬧情緒,想自己cool down....
但你不知道這是什麼一回事,又感到不太開心.....
可能我ge語氣又有些少問題((不過,我話人係咁....))
今次我知道你唔中意我咁話你.....所以我會改善下^^
你太累 + 我太敏感 = 我們太多小磨擦
呢條算式如果改為咁會好好多:
你耐性多點+我包容多d = 和平共處
希望之後會好d..... =]




我真的真的好想,
每天你都這樣拖著我的手.....
走過人生中每一個開心、傷心的日子.....
或者,
有時我情緒不好,使我態度有點差.....
或者,
有時我語氣重了
不過,
我真的真的好愛你
這是不變的事實.....
其實,
每次我唔開心...
我都會記住我愛你,你愛我這事實...
「只要相信尚存愛,就算多深的海難以阻礙」
然後我相信所有問題都會過去的
因為有你陪我一起解決....
是嗎,,,,,我親愛的BB^^
Take away the hurt ,Baby we can make it work!!!




每次經過超市見到呢包小紅腸....
我都會好開心地笑....
因為這是我們的 "信物"
哈哈....望住佢
腦海就會出現你同我講ge每一句.....
每個諾言....

沒有留言:

張貼留言