2009年7月16日 星期四

潤農曆生日




今日BB去佐敦見完客4:20PM就可以走人,
返埋屋企沖完個涼落到葵興MTR都只係5:30PM
十分開心,因為好少你WEEK DAY我可以咁早見到你....
感覺好似你放假咁^_^ ((日日都係咁就好lu!!))
嘻嘻.....上圖就係你趕黎見我個樣.....見到你十個開心十個興奮!!



今年,好特別,因為有潤五月.....
BB生於農曆五月二十三日....剛好....今年有2次....
第一次你同屋企人過....
而潤左呢個,當然要比我^^
很開心呢....岩岩今年會有2個農曆生日....
令我可以第一年就陪你過新曆同農曆.....
命中註定就是這樣....哈哈!!


然後我地落左荃灣,行左陣街.....

mun....「Giordano底衫事件」令我地有少少唔開心.....
不過好快冇事......我地大家都應該注意彼此態度問題......
我答應你以後會留意+改善...希望BB都會....唔好覺得我地自己係咁就咁....
^^我們都不本 "劈" 的 ...是嗎?



跟住....我地決定去沙爹王食..... ((我地拍拖黎第一次食呢間))
你今日生日....我地食平平地....今餐我俾....^^
去到坐桐位.....哈哈....BB話好唔舒服....

你有禮物收WO.....
係....因為點都係你生日...所以我都會準備禮物......
雖然所有野都比正日簡化一點....
不過希望你中意啦.....


隻杯 我今次諗都冇諗就買左
因為每次經過你都會去睇下....攞下上手.....
我知道你喜歡....
就算我已經買過一隻杯比你
就算明知杯子SIZE細 不夠你飲
就算明知要你苦惱點用
但 我都決定買
因為....
我覺得 有時D野唔一定有用先去買
自己喜歡更重要^^
知你是個實際的人....

就算自己好中意隻杯都唔會再去買
所以
我就買比你^_^

沒有留言:

張貼留言