2009年7月27日 星期一

沒有見面的星期日

今日我地冇見面....
因為大家都好累....
我想你多少少時間休息下或做Gym....


今日下午我去左上yoga....
不過BB就係屋企休息冇出去....
^^好事來的....
因為你叉足電....
星期一返工就會精神d冇咁累嘛......


我覺得其實你幾好....
因為無論點....
你每個星期日總會留d時間陪屋企人.....
可能有時係晚飯....
有時陪佢地飲茶...
有時就成日係屋企陪佢地......
咁樣幾好....^^


其實BB....
我一直都有d野想同你Share....
同你一齊....我會有種很Peaceful的感覺.....
The feeling of staying with you are so peace and warm.
雖然有時我地會有d 爭拗....
但係同你一齊真係令我有一種好安心、好舒服的感覺....
這是前所未有的^^

沒有留言:

張貼留言