2009年7月26日 星期日

七個月快樂!!



^_^不經不覺已經七個月LU....
今日我地一早11:15am就去荃勝Green Box唱K.....係我地第一次唱
嘻嘻~~我點BB唱左幾首歌--「如風」「浮誇」「愛很簡單」等等.....
太多.....唔記得.....哈哈.....
不過BB唱「黃金時代」真係好好聽......
原來2個人唱k都可以好開心.....


唱完已經2:00pm....我提議去科學館.....
我差唔多成十年冇去lu.....
去到好搞笑....有好多得意野玩.....
BB陪我玩鏡.....so funny.....
仲有個糖果嘉年華....
BB話:「去埋啦....可能有免費糖食」
果真有糖食....3粒咁大把.....
最中意佢食酸糖影相,,,,
hee.....我地個 "木" 咀樣.....
好開心.....


玩完我地係TST食飯....
今日都幾肚餓
去左「世華餐廳」食野...
叫左我中意的海南雞飯.....幾好味....
仲有你個唔知咩炒面...都好好食....不過好多油.....


食完都係9點左右.....落左海港城行一陣....
你送我回家.....
最愛的BB:
七個月快樂!!!

沒有留言:

張貼留言