2009年7月20日 星期一

第一次Working hour 的 LUNCH



今日BB朝早要去BU見客....約左見完客一齊係又一城食Lunch
好開心....12:30 BB已經出現係我面前.....
好似好耐冇見....而其實只係得十幾個小時......
我地係又一城食Lunch....
你好好咁自己買左美心...仲幫我買埋吉野家((等左好耐...你都等...))
今次係我地第一次係Working hour出黎食lunch^^
真係好開心......




食完....BB今晚同同事打網球....所以返屋企換衫.....
我係你樓下等你....再送埋你返公司先回家^_^
好開心.....


換左衫lu.....
我地扮Cool影相....真係攞命....因為我扮極都唔cool....傻仔咁....
都係笑好D ^_^
鐘意同BB影多D相....你要比我影^V^



其實我好鐘意你叫我「Sweet heart」
其實我好鐘意你一見到我就笑住攬實我叫聲「Babe」
其實我好鐘意你講「我唔鐘意你,因為我愛你」

沒有留言:

張貼留言