2009年7月19日 星期日

煮飯仔@8號風球



今晚屋企可以空出黎一晚.....
我地可以玩煮飯仔....真在太開心....
一齊出市中心買材料煮飯.....
我地2個一齊整....好多野好亂....
我地得出一個結論----以後我地個廚房要大d



其實真係未見過BB煮送.....好勁的炒野手勢...可惜我影唔到.....
好快我地就整好.....((實際時間唔記得)) ^^




登登!! 3送1湯....
BB炒ge 「肉碎薯仔炒椰菜」
你話係你第一次炒...因為係你 "諗" 出黎....哈哈....
「乜煮野食可以諗ga咩? 你腦入面裝食譜?」 kylie
「煮野食係講創意」so
炒出黎好有東南亞風味....講真十個好食!! 勁!!



BB ge炒飯.....幾香...不過我中意碟菜多d ^^


當然唔少得我ge拿手好送---糖醋排骨
BB都話好味....yeah!!


呢個太稀的 薯仔湯.....最後一人一碗就冇回頭...
所以倒左好多.....
食完飯我又衰衰咁 腸抽筋.....
好彩食左藥就冇事....
我見到你手足無措咁....不過sorry....我痛到野都講唔到....
成晚我地係咁煲碟....
有黃子華--->好好笑
仲有「THE SIMPSONS MOVIE」
不過睇到一點幾我地都好眼訓....
所以齊齊訓.....
8號風...我一個人一定唔敢訓....好彩有你陪我....
___________________________________________
今晚都有個小插曲....我有一陣少少的唔開心....
不過我用之前答應你的方法去Overcome左
「諗多d BB好ge野,正面d去諗」
因為睇完Ying幫你影d相....我就有少少呷醋....
好多點解....
點解佢要坐你隔離
點解佢影相你又擺咁多post...
點解你話唔中意影相又比佢影咁多
點解我同你行左咁多次citywalk你都未同我係出面影過相.....
點解....點解.....
的確...非理性的....不用反駁我.....
只係女人非理性的思維------呷醋.....
好快....我就諗.....
其實你今晚陪我一齊買送...
陪我一齊煮飯
仲陪我成晚
......
....
..
.
^_^ 冇事....思維模式正常返!
我只想比你知道我諗過d咩.....

沒有留言:

張貼留言