2009年7月12日 星期日

3號風球


今日原本約左寶鐘舊同事去夜釣墨魚...
點知撞正拍拖以來第一個3號風,要改期....
我地夾好左著咩衫...嘻嘻...好似都係第一次會夾衫^_^
好中意咁....我地好似....so sweet!!!!
所以忍唔住要影返張相.....


Hea到咁上下....我地過左新世紀hea...因為7:30pm要去紅堪食埋個到會
BB話口渴,去左m記買荔枝特飲,^v^我們都是第一次飲呢.....
你睇你,好小朋友的樣子,我最中意......
每次見到你咁小朋友,我都會由心內笑出黎....


之後我地就去左紅堪個國際都會食到會....

同事們問我地點識,大家都覺得好玄妙呢

哈哈....我都覺得GA....好似有人引領你黎到我面前咁.....

也許...

這叫緣份.....

沒有留言:

張貼留言