2009年7月22日 星期三

五百年一現之日蝕

500年難得一次日全蝕.....不過香港見到係日偏食....
BB今日要過澳門見客,呢2張你係澳門影我睇....
Wow...咁睇都好刺眼....好辛苦......同埋....睇唔到食左邊^^
不過好開心BB會影底~~~
今晚我地都冇見.....
不過....奇怪地...我呢星期愛上痴係屋企....
補完習都唔想多行....想快D返去....
^^做個乖乖痴家的BABE~~
今日第一日補藍澄灣....
嗚~~~之前未去過.....
我發覺自己開始依賴你.....
因為今日知道你過左澳門....
我又要自己摸路上藍澄灣....竟然會驚驚.....
好想你係香港......或者就算你係香港都陪唔到我去....
不過就係唔知點解....
你係HK我會有安全感好多.....
不過你要做野....冇辦法
好開心.....返到黎同你msn....
你sd左肥熊D相比我睇....
哈哈...好似見到我個仔咁開心....
佢升左職呀....YEAH! YEAH!!!
肥熊而家係PMP啦....




沒有留言:

張貼留言