2009年7月16日 星期四

一直沒sd的一個e-mail (30/6)

本來打算用e-mail記下我們一點一滴sd比BB....
不過而家我打算用Blog....
所以post返係度先....



給我最愛的BB 30/6

30.06.2009 晴 星期二

今日,係我放榜,我真係好開心,因為冇諗過會D到....D唔係一個好好ge成績....
但對嘉儀黎講.....真係唔錯....因為嘉儀以為自己只可做到E.....
不過,呢個D,BB絕對功不可沒的,因為冇你,就冇最後勤力的嘉儀,那就沒有D.....
所以,我都要多謝BB!!!

今晚,BB同我食牛陣慶祝,WOw....我係咁食食食食食......
我終於明白做人唔可以貪心+不自量力.....
因為飽到有d唔舒服.....我腸胃一向唔好....其實我知道自己唔可以勉強係咁食....
如果唔係好易腸胃炎....不過今晚真係好想試下得唔得....

多謝BB幫我慶祝,我好開心,嘻嘻~
聽日七一,我地約好左一齊上街遊行....
有時我覺得我地拍拖真係好開心....
因為你會諗好多地方同我去....諗好多節目同我玩....
令我地段感情好多采多姿

開心的一天......

kyliebabe

1 則留言:

  1. Hehe, 其實哩個 Email 我一早睇左, haha~~~
    妳一直都放o係 Draft 度

    回覆刪除