2009年7月8日 星期三

愛。不用懷疑

一直都想開一個屬於我們的blog.....
不為什麼,只因想記下每天我對你的感覺.......
記下我們的愛

昨晚,我們又有些少爭吵.....
((其實我覺得都唔算些少了))
一齊半年,第一次感覺你好認真話我,好認真一次過講出自己感受
我比你嚇親.....不過.....你ge說話令我反省左自己......
今次我知道自己做得唔好.....
確實除了 "對不起,我愛你" 我不知可以說什麼呢.....
BB,我真係好驚你對我心淡.....因為我真係好愛你.....
我應承左你 我會做好自己
同埋,我唔覺得你咁話我係壞事....反而你肯講你點諗....增加左我地溝通.....很好呀^^

唔開心,過左去....
今日你過澳門見客,真係好想好想去澳門搵你.....
今晚等你落船,一齊食飯.....其實我真係已經冇唔開心.....
因為見到你冇嬲我,我已經覺得好滿足~
真的真的呀^v^
能夠同你一齊生活....其實已經好感恩.....
我以後會有個好心態,所以唔駛擔心我再亂諗.....

今晚,真係好想好想話你知 我真係好愛你....

沒有留言:

張貼留言