2009年7月30日 星期四

27-7-2009 星期一

原諒我沒有即時打Blog....>_<我是懶B....冇下次.....


今日我們都冇見....
不過今日我要恭喜BB...
因為今日公司正式宣佈你升職......
你第一時間sd左個e-mail同我分享....
多謝你....
作為你ge女人.....
已經默默係你背後為你拍爛了手.....哈哈!!


不過今日都有個壞消息.....
你送比我隻情人節戒指失蹤左....
我好唔開心....好努力尋找中....應該會搵返的....
好重要....再買一隻....都已經不是原來那隻....
意義不同了....
>_<


今日無論做咩都好.....
都好掛住你......
好掛住....好掛住.....

沒有留言:

張貼留言