2009年7月19日 星期日

空虛.....



今日BB一直陪我陪到4:00pm
我地叫左m記外賣 + 煲「盲流感」....
真係睇完o哂咀....冇邏輯可言.....雖然有寄意係入面


你陪我係樓下食左個Tea....
然後我送你上車....
目送你離去
然後我慢慢返上樓
好重好重的空虛感.....
可能因為你呢2日都陪我....
突然成屋得返我一人.....好空虛.....
空虛到失落....
返到屋企咩都唔想做.....
除左掛住你.....





一切很美,只因有你

夜色這麼黑 星光也沈睡
沒有你在身邊連花都開的不美
一心只想有你陪
未來的路 有你陪在我左右
縱然黑暗中也不退縮
不管風雨天 都在我身邊
擁有你的感覺誰都不能體會
期待著每個明天
有你在我身邊 陪我一千個春天

所有所有感覺變的如此的真切
世界因你改變 一切很美只因有你

沒有留言:

張貼留言