2009年7月31日 星期五

短暫幽會

今日我補完習就過太子同Kevin食飯.....
拿返上次影雜誌d相......



而BB今日去左CWB見客.....
我地冇msn....
亦冇SMS我......
你仲比個女人煩到頭都痛....
朝早開會開左4個鐘.....
返到office又多Paper work....
陰公......
下星期四BB公司食飯慶祝升職......
有新卡片我要第一個要^^


食完飯9:30pm就走左....
我好想見你....想第一時間同你share d相
點知個肚又唔聽話....我去左新都會痾bubu
痾完先搭van仔去你樓下.....


見到你好開心....我知你好累.....眼都紅哂.....
陰公......
我地見左一陣就要分開.....
十個唔捨得
BB聽日又要返大陸做野.....

沒有留言:

張貼留言