2009年7月17日 星期五

悠閒 vs 忙碌

今日天氣十個好,我出去補習時,由巴士窗口望出去的情況
好好天呀BB^_^
下次要搵個咁好GE天氣同你一齊去沙灘!
BB今日係Office做野忙到傻.....lunch time都要做野....
見你咁忙....我就無聊整左張相比你笑下...開心 relax下...
((我好無聊...哈哈!!))
小丑BB >0<
我好悠閒咁去補習....
呢個就係我係芊紅居補習時的tea.....
補完習我上左carmen家接亞妹.....
然後就回家lu....
而BB今晚就約左 裘記班fd 食生日飯....
去左南豐五樓打邊爐....
玩到11點幾先返....
仲同我講....聽晚可以同Bill、Katt去 屎碌架.....
Wow.......好呀^^ 可以睇你篤波.....Yeah!!
尋日你同我講.....
我儲半年錢....
儲到幾多就同我去邊旅行...
YO!我會努力!!!! .\_/.

沒有留言:

張貼留言