2009年7月9日 星期四

我們的....





今日BB去左BU見客,由朝早見到5:00pm,辛苦哂~
我就補完習去左Carmen屋企
然後我係Facebook玩左呢個野,可以睇下我地將來BB ge樣,哈哈~好得意呀,個仔好似馬國明,個女又唔似我又唔似你,不過好開心,好似真係見到我地個小朋友咁,個種感覺好開心。

BB今日好累,仲話有d頭痛,mun......因為你成日都冇覺好訓.....我心很痛呢....
可以ge話真係想將我多出ge時間比哂你去訓覺.....

原本約好聽晚見面食飯,不過你好似要早d返公司做好d野先可以早放工陪我,mun...其實,我真係唔太想影響你,我寧願你訓多陣,夜晚做夜少少,我等你。又或者,真係太累,可以唔見住.....
我會好好體諒你.....^^

沒有留言:

張貼留言