2009年7月30日 星期四

慶祝嘉儀有書讀+火燒PMP

今日....十個驚喜...BB原來請左假陪我放JUPAS.....
好開心......9:30AM去到屯門圖書館睇結果.....
8210<---見到個Code都知唔係好野....
教院小學中文.......叫做有書讀......
未來四年都係學生一名.....講真....我怕你會介意....
但你話唔緊要...等得3年都唔差在個一年.....
你會等我.....
我係想我地將來好d.....所以去讀.....而且教師未算太差....
我知你會擔心之後我讀左書...生活一定會有轉變....
同而家會唔同左....可能會影響我地感情.....
不過....我好清楚....我選擇左你.....選擇左讀書.....同埋選擇左Part time
黎緊4年.....只會有呢3樣野係我重心.....
我相信.....我地大家有心維繫...一定可以行到最後.....
四年.....其實好快過......我相信....你我會走得過的......
BB.....你要記住.....我心只有你....沒有其他.....
不過....未來四年我都未可經濟獨立到.....這是事實.....
唔知....你會唔會介意......
其實.....我真係擔心過....我地之後會因呢D而有磨擦....


放左榜....
去左M記食早餐...好開心...想同你食M記早餐好耐.....
食完10:30...時間尚早.....
我地11:20AM睇 大犯罪家....
睇完約2:00PM...就過左蝴蝶灣BBQ.....
真係浪漫~~
係35度之下2人BBQ!
好熱好熱.....買齊野....3:30PM入到去......
今日BBQ目的 「慶祝嘉儀有書讀+火燒PMP」......


身水身汗透爐的BB......
好快...你搞好左.....
果然勁! 十個欣賞你.......
今次買多左棉花糖同牛油金姑
好好味!!
愛上左同你BBQ!!! 下次有機會再B......
如果唔係35度咁熱...就更好.....


燒到黃昏.....
個天好靚呀....
呢排天氣咁好.....想搵一日同你睇日落....^^


睇下.....就係咁....火燒PMP D Notes.....
你話好好玩....可以滿足細細個亞媽唔比玩火ge慾望!

9:00pm我地就燒完回程了......
今日好開心....
因為BB特登請左一日假....陪我放JUPAS....
咁大個女...無論CE...舊年AL都冇人陪我.....
係你....會為我做如此多.....仲諗埋節目同我慶祝.....
多謝你.....
除了愛你.....都是愛你.....

沒有留言:

張貼留言