2009年7月24日 星期五

頭痛星期五

今朝我太早起....訓唔夠....好頭痛....
BB今朝應該好多野做....
因為返到公司10點幾都冇SMS我....((我冇Online))
到我Online.....你都回應得好短....
不過唔緊要....做野緊要^_^
有好消息....
你話亞頭確實左...你升左職.....
恭喜哂!!!!!



過左藍澄灣補左3日習.....影左D相比bb睇^^



真係好想快D有一間屬於我地ge屋.......一齊住....^^諗起都開心.....
我帶住10個頭痛去左扮比卡超....
BB就帶住頭痛咁去做一d永世都做唔完ge paper work.....


我10蚊10蚊咁加....
希望有一日.....
我地距離可以近d^v^
哈哈!!!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言